Zapowiedzi wydawnicze - sierpień





Sierpień pod względem zapowiedzi wydawniczych jest może i skromny, jednak nie dajcie się zwieść, bo jest naprawdę dobrze. Czekają nas ciekawe kąski w postaci naprawdę solidnej fantastyki oraz kilku lżejszych tytułów będących idealnymi pozycjami na słoneczne dni.



Milion odsłon Tash, Kathryn Ormsbee
Premiera: 17.08.2017

"Natasha, zwana Tash, to prawdziwa fangirl. Uwielbia czytać, a jej ukochany pisarz to Lew Tołstoj. Jej pokój wypełniają cytaty z jego książek i plakaty. Jest też vlogerką. Na jednym ze swoich kanałów na podstawie „Anny Kareniny” Tołstoja tworzy wraz z paczką przyjaciół serial internetowy „Nieszczęśliwe rodziny”. Pewnego dnia Tash nie może uwierzyć własnym oczom: liczba subskrybentów jej kanału na YouTubie rośnie w błyskawicznym tempie. I zaczyna się: GIF-y, fanarty, szaleństwo na Twitterze, ciągły przyrost followersów... Pisze do niej nawet Thom Causer, jeden z najseksowniejszych youtuberów, prosząc o numer telefonu, bo chce ją lepiej poznać. Nominacja do najważniejszej nagrody vlogerów staje się dla niej ukoronowaniem ciężkiej pracy. Jednak wraz z rosnącą liczbą odsłon swojego kanału dziewczyna poznaje też samą siebie. Czy znajdzie odwagę na miłość w realu? Czy razem z przyjaciółmi udźwignie ciężar sławy?"

Dlaczego jestem zainteresowana?

Może i nie miałam nigdy bezpośredniej styczności z vlogowaniem, bo zdecydowanie bardziej wolę słowo pisane, jednak przyjemnie będzie poczytać o przygodach dziewczyny, poniekąd stojącej po tej samej stronie barykady. Po prawdzie przestałam sięgać już po książki tak bardzo młodzieżowe (oczywiście za wyjątkiem fantastyki połączonej z tym gatunkiem), jednak przy tak głośnej premierze z chęcią sprawdzę, czy faktycznie z takiej literatury wyrosłam. Recenzja już niebawem!


Zaklinacz ognia, Cinda Chima Williams
Premiera: 17.08.2017

"Trwa wojna między królestwami Arden i Fellsmarch. Władca Ardenu Gerard nie cofnie się przed niczym, żeby zapanować nad całym kontynentem – nawet przed zniewoleniem czarodziejów. Na jego drodze staje jednak dwoje ludzi, których uczucia zranił za bardzo. Adrian, syn Wielkiego Maga i królowej Fellsmarchu, marzy o tym, by zostać magicznym uzdrowicielem. Gdy jego ojciec ginie w zasadzce wroga, poprzysięga zemstę i doskonali znajomość trucizn. Jenna ma na karku tajemnicze znamię, a jej serce bije w rytm płomieni. Przez lata zmuszana była do pracy w kopalniach miasta Delphi. Przyłącza się do walki, gdy żołnierze Ardenu zabijają jej przyjaciół. Wspólny cel splata losy Adriana i Jenny na ardeńskim dworze. Aby pokonać Gerarda, będą musieli odnaleźć się w świecie, gdzie nie ma prostego podziału na dobrych i złych, wśród ryzykownych sojuszy i pałacowych intryg. Równie niebezpieczna okaże się prawda o ich przeznaczeniu...".

Dlaczego jestem zainteresowana?

Myślałam, że czeka mnie połączenie młodzieżówki z fantastyką, a ku mojemu zaskoczeniu jest to fantasy z krwi i kości. Dobrze jest wrócić do dawnych upodobań, szczególnie z tak świetnie zapowiadającą się książką, którą właśnie zaczęłam czytać. Ze strony na stronę jest coraz ciekawiej, także możecie nastawić się na tytuł - pewniaka.



Fałszywy pocałunek, Mary E. Pearson
Premiera: 03.08.2017

"Księżniczka Lia jest pierwszą córką domu Morrighanów, królestwa przesiąkniętego tradycją, poczuciem obowiązku i opowieściami o minionym świecie. W dniu swojego ślubu ucieka, uchylając się od obowiązków - pragnie wyjść za mąż z miłości, a nie w celu zapewnienia sojuszu politycznego. Ścigana przez licznych łowców, znajduje schronienie w odległej wsi, gdzie rozpoczyna nowe życie. Gdy do wioski przybywa dwóch przystojnych nieznajomych, w Lii rozbudza się nadzieja. Nie wie, że jeden z nich jest odtąconym księciem, a drugi to zabójca, który ma za zadanie ją zamordować. Wszędzie czai się podstęp. Lia jest bliska odkrycia niebezpiecznych tajemnic - i jednocześnie odkrywa, że się zakochuje".

Dlaczego jestem zainteresowana?
Fałszywy pocałunek skradł moje serce, choć z początku podchodziłam do niego z dużym dystansem. Jeżeli jesteście ciekawi dlaczego, zapraszam do mojej recenzji.




Arthas. Przebudzenie króla Lisza, Christie Golden
Premiera: 02.08.2017

"Jest ucieleśnieniem zła, władcą Plagi nieumarłych, panem runicznego Ostrza Mrozu, wrogiem wszystkich wolnych ludów, istotą o niezmierzonej potędze i niegodziwości. Cała jego lodowata jaźń jest skupiona na knowaniach, jak zniszczyć życie w świecie World of Warcraft. Nie zawsze tak jednak było. Na długo przed tym, jak jego dusza stała się jednością z duszą orkowego szamana Ner'Zhula, Król Lisz był zwykłym człowiekiem - Arthasem Menethilem, pierwszym w linii sukcesji do tronu Lordaeronu i gorliwym paladynem zakonu Srebrnej Dłoni. Kiedy wszystkiemu, co ukochał, zagroził legion nieumarłych, Arthas wyruszył na poszukiwania potężnego runicznego ostrza, które pozwoliłoby mu ocalić ojczystą krainę. Jednak cena za panowanie nad tą bronią była dopiero początkiem drogi ku potępieniu, która zaprowadziła go na północne pustkowia Mroźnego Tronu, gdzie przypadł mu w udziale najmroczniejszy z losów".

Dlaczego jestem zainteresowana?

Każdy szanujący się fan uniwersum Warcrafta powinien sięgnąć po tę książkę. Arthas jest jedną z najważniejszych postaci Azeroth, która sprawiła, że świat ten przeżył gigantyczny przewrót, po którym już nic nie było takie samo.


4 komentarze:

  1. Mnie najbardziej zaciekawił "Fałszywy pocałunek" i "Zaklinacz ognia" :D Tę drugą mam już w domu i nie mogę się doczekać chwili, w której po nią sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Milion odsłon Tash" miałam przyjemność już przeczytać i jest dobra na obecne upały, bo nie trzeba się wysilać. Mam zamiar sięgnąć po "Zaklinacz Ognia", ale mam jeszcze parę ważniejszych pozycji do przeczytania :)
    https://zanimdorosne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie są to książki w moim polu zainteresowań, aczkolwiek podoba mi się, że podałaś powody dla których chciałabyś się z nimi zapoznać:)
    Wbrew pozorom nie jest to popularny element w tego typu postach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej czekam na "Zaklinacza Ognia" ♥.♥

    Pozdrawiam :)
    jaholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 moja booktopia , Blogger